תנור לשריפת קרמיקה

עובדים בתעשיית הקרמיקה? מייצרים אריחים או כלים מקרמיקה? תנור לשריפת קרמיקה ישמש אתכם בצורה מקצועית ויעילה לייצור מוצרים שונים כגון צלחות, ספלים ומוצרים שונים מחומרי גלם כגון פרוצלן, גלזורה או זכוכית. את התנורים לשריפת קרמיקה ניתן לקנות מחברה ישראלית המייצרת את התנורים במפעל מקצועי בעיר חולון ומשווקת אותם לכל התעשיות ברחבי הארץ. 
 
תנור קרמיקה פתח קדמי ועליון
 
בין תנורי הקרמיקה תוכלו למצוא תנור קרמיקה פתח קדמי ותנור לקרמיקה פתח עליון. התנורים מותאמים לדרך עבודה שונה בהתאם לשיטת העבודה שלכם. התנורים עוברים בדיקות תקינות ומחוייבים לעמוד בתקנות מת"י (מכון התקנים הישראלי) על מנת שיהיה אפשר להשתמש בהם באופן פרטי או במפעל. 
 
תנורי קרמיקה באישור מכון התקנים
 
אם אתם מעוניינים בתנורי קרמיקה לתעשייה שלכם, כדאי שתוודאו כי הם אכן עומדים באישור מכון התקנים. דרך חברה מקצועית לייצור תנורים מיוחדים לקרמיקה, תוכלו לקבל את התנורים האיכותיים ביותר, העומדים בתקנות מת"י, ובעלי כושר בידוד גבוה המאפשר חיסכון באנרגיה בעת פעולת התנור וחיסכון בתצרוכת החשמל. 
 
תנורים לשריפת קרמיקה – מחירים
 
את המחירים הכי טובים לתנורים לשריפת קרמיקה, תוכלו למצוא אצל חברת גרין גלאס Green Glass הותיקה. חברת גרין גלאס Green Glass מייצרת מגוון סוגים של תנורים לשריפת קרמיקה ומזמינה אתכם להכיר את הדגמים השונים של החברה דרך הקטלוג המקצועי המופיע באתר. 
 
 
חברת גרין גלאס מייצרת עבור לקוחותיה תנור לשריפת קרמיקה
 
תנור לשריפת קרמיקה של חברת גרין גלאס Green Glass נחשב לאחד האיכותיים ביותר כיום. אם אתם מעוניינים להזמין תנור איכותי לשריפת קרמיקה, היכנסו לדף "צור קשר" באתר החברה והשאירו את הפרטים שלכם בטופס הרישום. הצוות המקצועי של חברת גרין גלאס Green Glass ייצור איתכם קשר בהקדם ויתאים לכם את התנור המיועד לקרמיקה על-פי הצרכים שלכם בתעשייה, בסדנה או בכל מקום שבו אתם עובדים ומייצרים מוצרים העשויים קרמיקה. 
 
צוות חברת גרין גלאס Green Glass ישמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה הקשורה לתנורים האיכותיים של החברה. אם בחרתם בתנורים הייחודיים של חברת גרין גלאס Green Glass, תדעו שבחרתם במוצרים הטובים ביותר העומדים בכל תקנות הבטיחות המחמירות בכדי שאתם תוכלו לעבוד בצורה מקצועית ובטיחותית. 
 
למגוון תנורי הקרימה שלנו לחצו כאן