הדפסה על נירוסטה

המקום הנכון להדפסה על נירוסטה

 

חברת גרין גלאס ידועה באיכות ובמקצועיות ההדפסות שהיא מספקת על גבי מגוון סוגי חומרים כדוגמת זכוכית, קרמיקה, מלמין ופלסטיק. שירותי החברה כוללים בין היתר גם הדפסה על נירוסטה בטכניקת דפוס משי או דפוס דיגיטאלי, ובעזרת צבעים מיוחדים שהינם ייעודיים לחומר גלם זה. ההדפסות מסופקות עבור מגוון לקוחות וצרכים, בין היתר כמוצרי פרסום ומיתוג, שלטים, מוצרי נוי, מוצרים עיצוב פנים ומתנות מקוריות. כל זאת עם שירות מקצועי, יחס אישי לכל לקוח ומחיר הוגן ומשתלם.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

 

ייחודה של הנירוסטה

 

הביקוש הקיים בשוק לעבודה ולהדפסה על נירוסטה נובע מתכונותיה הייחודיות של מתכת זו.

מדובר בפלדת אל חלד המורכבת מסגסוגת ברזל שמכילה כרום, כאשר השם נירוסטה הוא למעשה שמה של חברה גרמנית שהתמחתה בייצור סוג זה של פלדה. עמידותה של הנירוסטה בפני חלודה נובעת משכבת תחמוצת כרום דקה שהיא מכילה, האטומה ומגנה בפני נזקי חמצן ומים. מפלדה זו מייצרים כיום לוחות, צינורות, חוטים ויריעות המשמשים למגוון מוצרים וצרכים במשק כדוגמת כלי עבודה, כלי מטבח וחיפוי קירות.

 

הדפסות על נירוסטה

 

אנו מספקים הדפסות מקצועיות, איכותיות ועמידות על נירוסטה עבור קשת רחבה של צרכים ובהתאמה אישית לכל הזמנה. ההדפסות מוצעות בשלל צבעים ועם כל דימוי, צורה, עיטור, תמונה ודוגמא מבוקשת. למען מטרה זו אנו מחזיקים במחלקה גרפית האחראית על התאמת העיצוב למשטח הנירוסטה, וכמו כן ברשותנו מכשור דפוס מתקדם וצבעים איכותיים וייעודיים לעבודה עם פלדה זו.

 

הדפסה על נירוסטה, מבוצעת בחברתנו באמצעות טכניקות הדפסה איכותיות מתקדמות של דפוס משי והדפסות דיגיטאליות:

  1. דפוס משי – מכונה גם דפוס רשת ומבוסס למעשה על טכניקת הדפסה עתיקת יומין שהאמצעים המודרניים אפשרו להעלות באופן משמעותי את דיוקה ומהירות הפקתה. עם טכניקה זו מתקבלות הדפסות שהינן עמידות, בעלות רזולוציה גבוהה, עם שכבות צבע משמעותיות ובעלות מרקם וגוון מרשימים.
  2. דפוס דיגיטאלי – אנו מדפיסים תמונות על כוסות גם בטכניקת דפוס דיגיטאלית בשיטת פרוצס מבוססת צבעים קרמים העמידים בטמפרטורות גבוהות.
  3. הטמעת התמונה במוצר – בשתי הטכניקות המשמשות אותנו להדפסות על מוצר, נעשה על גבי מדבקת מיוחדות עם צבעים קרמים המיושמים על המוצר ועוברים  שריפה בחום גבוה שבין 600-930 מעלות ובכך נטמעת ההדפסה במוצר ומעניקים לה איכות גבוהה ועמידות במדיחי כלים , שטיפה חומרי ניקוי ועוד.

לצפייה במוצר מהמגוון שלנו לחצו כאן