אריחי קרמיקה לאמבטיה

אריחי קרמיקה מצוירים לאמבטיה במחירים אטרקטיביים

 

אריחי קרמיקה מצוירים לאמבטיה של חברת גרין גלאס מהווים תוספת איכותית המשדרגת את החדר עם חזות ייחודית ומעוצבת. את האריחים אנו מספקים בכל גודל, כמות, גוון ודוגמא מבוקשת בהתאמה אישית לצורכי כל לקוח פרטי, מקצועי  או עסקי. בנוסף, אנו גובים עבור אריחי קרמיקה לאמבטיה מחירים משתלמים, לרבות אריחי קרמיקה לאמבטיה עודפים במחירים זולים במיוחד.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

 

אריחי קרמיקה מעוצבים לחדרים רטובים

 

בזכות רמה גבוהה של חוזק ועמידות, המושגת בהליכי שריפה מתקדמים שלאחר הדבקת ההדפסות על גבי האריח, האריחים שלנו מצוינים לשימוש גם בחדרים רטובים עבור חיפוי קירות וריצוף. בין היתר, ניתן להשתמש בהם כאריחי קרמיקה למקלחת, חדר שירותים וחדר אמבטיה. בנוסף, הם מעולים לחדרי מטבח הנדרשים גם בעמידות פני כתמי שמן, וכן למרפסות החשופות לגשם ומפגעי מזג אוויר אחרים.

 

הליך ייצור מתקדם ומקצועי

 

אנו מייצרים אריחי קרמיקה לאמבטיה בהליך מתקדם ומקצועי המתחיל בעיצוב האריחים בהזמנה אישית על ידי מחלק עיצוב גרפי. ההדפסות עצמן מבוצעות בטכניקת דפוס דיגיטאלי או דפוס משי עם צבעים ייעודיים לאריחי קרמיקה על גבי משטחים מיוחדים המכונים דאקל. האריחים נושאי מדבקות הדאקל מוכנסים לתנורים לשריפה בחום גבוה, מה שמבטיח את הטמעת ההדפסה ועמידותה לאורך זמן.

לצפייה במוצר מהמגוון שלנו לחצו כאן