ציור על קרמיקה

ציור על קרמיקה – איכותי, יצירתי ועמיד

 

בחברת גרין גלאס תוכלו להזמין הדפסות של ציורים על קרמיקה העמידים בכל תנאי סביבה וחומרי ניקוי עבור כלים ואריחים מקרמיקה. תוצאות אלו מושגות בזכות ניסיון רב שנים, ידע נרחב בנושא, ציוד מתקדם להדפסות משי ודיגיטאליות, וצוות מקצועי מהשורה הראשונה הכולל מחלקה גרפית שמספקת מענה אישי לכל צרכי העיטור, הציור וההדפסה על קרמיקה.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

 

הדפסת ציורים על אריחי קרמיקה

 

יש ביכולתנו להדפיס ולעטר כל סוג של אריח קרמיקה וגם על כל סוג של אריחי זכוכית. זאת עבור לקוחות פרטיים ומקצועיים כדוגמת מעצבי פנים לצרכי עיצוב של מטבחים וחדרי אמבט,  חיפוי קירות או ריצוף, לצרכי שילוט, לעיטור שולחנות, ועוד. הציורים מסופקים בכול גודל ובכול צבע החל מגודל של עשרה על חמישים ס"מ ועד לאריח בגודל שישים על שישים ס"מ. כמו כן, אנו אמונים על הדפסת חלקי ציור על אריחי קרמיקה היוצרים בעת חיבורם תמונה שלמה, זורמת והרמונית.

 

ציור על כלי קרמיקה

 

מלבד ציורים על אריחי קרמיקה אנו גם מספקים שירותי ציור על כלי קרמיקה ופורצלן המיוצרים אף הם בטכניקות דפוס משי והדפסות דיגיטאליות. יש לנו את הכלים לצייר, להדפיס ולמתג מגוון כלי קרמיקה לרבות כלי אוכל, כוסות וכלי נוי, וזאת עבור לקוחות פרטים, מקצועיים ובעלי עסקים כדוגמת מסעדות, פאבים ובתי קפה.

לצפייה במוצרים לחצו כאן