תנור לשריפת קרמיקה

בכל עבודת עיצוב, פיסול או ייצור תעשייתי מקרמיקה, יש לבצע את שלב שריפת חומר הגלם בתנורים ייעודיים. בתנור לשריפת קרמיקה ניתן לחמם בטמפטורה גבוהה מאוד את חומרי הגלם כגון פורצלן, חימר וזכוכית. חימום הקרמיקה משמש את תעשיות האריחים לקירות כגון קירות חדרי אמבטיה, חדרי שירותים ומטבחים. מלבד הקרמיקה בתעשייה, גם לתחום האמנות כגון פיסול ותכשיטים ניתן למצוא את השימוש בתנורים ייחודיים לשריפת חומרי גלם. 
 
תנור לשרפת קרמיקה לתעשיות 
 
תעשיות בישראל המייצרות אריחים, חיפויים לקירות ומוצרי עיצוב למבנים, יכולים למצוא את תנורי השריפה כשימושיים ביותר. תנור לשרפת קרמיקה לתעשיות הוא בדרך כלל גדול יותר מתנורים המשמשים לאמנים וחוגי קרמיקה וניתן לחמם בו חלקים גדולים כולל צביעת חלקי זכוכית בינוניים וגדולים.
 
תנור שריפה לקרמיקה עם כושר בידוד גבוה
 
השימוש בתנור שריפה לקרמיקה צורך חשמל רב בגלל הטמפרטורות הגבוהות של התנור. בכדי לחסוך באופן יעיל בחשמל בעת השימוש בתנורי השריפה של הקרמיקה, חשוב לרכוש תנור עם כושר בידוד גבוה. יכולת הבידוד של התנור מאפשרת לשמור על החום הפנימי של התנור ולבצע עבודה מהירה יותר של חימום חומרי הגלם ללא בריחה של החום החוצה ואיבוד אנרגיית החום תוך כדי עבודת התנור. 
 
הזמנת תנורים לשריפת קרמיקה עם הובלה 
 
אם החלטתם להזמין תנורים לשריפת קרמיקה, יש לכם אפשרות לחסוך בזמן ולהזמין משלוח של תנורי קרמיקה עד לבית העסק שלכם. חברת גרין גלאס Green Glass מייצרת עבור לקוחותיה את תנורי הקרמיקה הטובים ביותר כיום. עם ניסיון של קרוב ל-2 עשורים רצופים, חברת גרין גלאס Green Glass מהווה את אחת החברות המובילות היום בישראל לייצור ושיווק תנורי שריפה לקרמיקה לתעשיות, לבתי ספר ולאומנים. 
 
תנור לשריפת קרמיקה של חברת גרין גלאס Green Glass
 
רוצים לקבל עוד פרטים על תנור לשריפת קרמיקה של חברת גרין גלאס Green Glass? השאירו את פרטי העסק שלכם באתר החברה, וצוות חברת גרין גלאס Green Glass יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים הרלוונטיים לצרכים שלכם. חברת גרין גלאס Green Glass מאפשרת לכם להזמין משלוח עם הובלה עד לבית העסק שלכם לכל סוגי התנורים המיוצרים בחברה. תנורי שריפת הקרמיקה של חברת גרין גלאס Green Glass מגיעים אליכם לאחר בדיקות תקינות ואיכות קפדניות וברמה הגבוהה ביותר. 
 
למגוון תנורי הקרמיקה לחצו כאן