זכוכית מחוסמת לשולחן

זכוכית מחוסמת לשולחן לפי מידה – במחיר כדאי

 

עם חברת גרין גלאס המתמחה בעיבוד זכוכית תוכלו לרכוש זכוכית מחוסמת לשולחן לפי מידה. הזכוכית מסופקת באיכות גבוהה ביותר של ביצוע עם מעטפת שירות אדיבה, יעילה ומהירה ועבור מחיר כדאי במיוחד למטר.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

 

מאפייני זכוכית מחוסמת לשולחנות

 

זכוכית מחוסמת שאנו מספקים בין היתר עבור שולחנות, הינה זכוכית מיוחדת בעלת חוזק ועמידות הגדולים פי 5 מאלו של זכוכית רגילה. התכונות מושגות באמצעות הליכי הרפיה ובזכות במאמצי הלחיצה של פני השטח שלה, המונעים את התפשטותם של סדקים בזכוכית. כפועל יוצא מכך, זכוכית זו מאופיינית ברמה גבוהה במיוחד של עמידות מפני שבירה, ואם בכל זאת היא נשברת יהיה זה ברסיסים מעגליים ולא חדים. את הזכוכיות אנו מייצרים בעזרת תנורים מיוחדים וייעודיים כאשר תהליך הייצור מורכב מחימום מבוקר המבוצע בטמפרטורות מאוד גבוהות של כ- 700 מעלות צלזיוס. לאחר מכן מעבירים את הזכוכית הליכים מהירים של קירור באוויר המעלים את רמת המאמץ וחוזק הזכוכית.

 

יתרונות השימוש בזכוכית מחוסמת לשולחנות

 

בזכות עמידותה וחוזקה, שקיפותה והזמנתה בכל מידה מבוקשת, זכוכית מחוסמת המסופקת על ידינו מתאימה לסוגים שונים של שולחנות כמו שולחן אוכל, סלון או עבודה. הזכוכית שומרת על השולחן, מונעת חבלות במשטחו והצטברות וספיגת לכלוך בתוכו, וכמו כן היא מקלה על  פעולות של ניקוי בעזרת מטלית לחה וחומרי ניקוי בסיסים. בנוסף, היא מעניקה אפשרות לעיצוב אישי של השולחן, למשל על ידי הנחת תמונות וצילומים תחת משטח הזכוכית.

לצפייה בזכוכית מחוסמת לשולחן לחצו כאן