צבעי זכוכית

אם תשימו לב, הזכוכית תופסת חלק נכבד מחיינו היום יומיים. השימוש במוצרים מזכוכית כגון צלחות, כוסות, חלונות ודלתות מחייב כמעט כל חברה ועסק להשתמש בחומר הגלם הנקרא זכוכית. מלבד הזכוכית השקופה, ישנם צבעי זכוכית מיוחדים אשר נטמעים בזכוכית באמצעות שיטות עיבוד שונות. באמצעות שיטת הפיוזינג ניתן לבצע צביעה של זכוכית בצבעים ייחודים המתאימים במיוחד לחומר הגלם. בעזרת תנורים מיוחדים הנקראים קלינס Klins ניתן לבצע את החימום והצביעה של הזכוכית ולהוסיף לה עיצובים שונים לשימוש בתעשיות רבות.
 
צבע אטום לזכוכית
 
בשיטת הפיוזינג לעיצוב בזכוכית ניתן לראות את השימוש בצבע אטום לזכוכית הנמכר בישראל דרך אחת החברות הוותיקות בתחום. את הצבעים ניתן לרכוש מחברה ישראלית אשר מציעה שירותי עיצוב ברמה גבוהה של זכוכית וקרמיקה. מלבד הצבעים האטומים לזכוכית, ניתן לרכוש מהחברה תנורים מקצועיים לפיוזינג המאפשרים לעבד את הזכוכית בטמפרטורות גבוהות. 
 
צבע לצביעת קרמיקה
 
עובדים עם חומרי קרמיקה לתעשייה שלכם? כדאי שתכירו את הצבע לצביעת קרמיקה. את הצבע לצביעה של הקרמיקה ניתן לקנות בגוונים שונים ולעצב את הקרמיקה בצורה הרצויה לכם או עבור הלקוחות שלכם. ניתן לבצע הדפסות מיוחדות על קרמיקה באמצעות שירות ייחודי של חברה ישראלית לעיצוב בקרמיקה. יש לכם את האפשרות לייצר את המוצר המוגמר בקרמיקה, וצוות החברה ידפיס עבורכם את הציור והטקסט הרלוונטיים עבורכם. 
 
איפה קונים צבע לקרמיקה?
 
אם אתם מעוניינים לרכוש צבע לקרמיקה וצבעי זכוכית איכותיים, אתם מוזמנים לפנות לחברת גרין גלאס Green Glass. חברת גרין גלאס מחזיקה בבית מלאכה מקצועי בעיר חולון ומספקת שירות ללקוחות בכל רחבי הארץ. דרך פניה לחברה תוכלו להזמין צבעים לזכוכית וקרמיקה לשימוש שלכם או להזמין מוצר מוגמר העשוי זכוכית או קרמיקה בצבעים 
הדרושים לכם. 
 
צבעי זכוכית איכותיים של חברת גרין גלאס Green Glass הישראלית
 
מתלבטים באיזה צבעים לזכוכית כדאי לכם לבחור? צוות חברת גרין גלאס ישמח לסייע לכם בכל שאלה ולתת לכם ייעוץ מקצועי בנוגע לצבעים לזכוכית ולקרמיקה. צוות החברה מביא איתו ניסיון של מעל לעשור וידע עצום ומעמיק בתחום העיצוב בזכוכית ובקרמיקה. ליצירת קשר עם צוות חברת גרין גלאס, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בתחתית האתר ותקבלו שירות אישי ומקצועי. 
 
לצפייה באחד ממגוון המוצרים שלנו לחצו כאן