הדפסה על כוסות בירה

הדפסות על כוסות אלכוהול בתל אביב

 

בתי עסק רבים באזור המרכז ובתל אביב נדרשים לכוסות מיוחדות המיועדות למשקאות אלכוהוליים, כדוגמת כוסות בירה, שוטים וצ'ייסר. מדובר למשל בפאבים, מועדונים, חברות קייטרינג, מבשלות בירה, יקבים, בתי קפה ומסעדות. בנוסף, עסקים רבים מעוניינים בהדפסה על כוסות בתל אביב אשר תתרום לפרסומם ומיתוגם.הדפסות אלו מוצעות באיכות גבוהה עם שירות מקצועי ובהתאמה אישית על ידי חברת גרין גלאס.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

 

הדפסות משי ודיגיטאליות על גבי כוסות

 

חברתנו מספקת שירותי הדפסה על כוסות בתל אביב באמצעות טכניקת דפוס משי והדפסה דיגטלית עם צבעים איכותיים וייחודיים המאושרים לשימוש במוצרי מזון ומשקאות. הצבעים נטמעים בזכוכית הכוס בתהליך ייצורה בטמפרטורות מאוד גבוהות וכך מובטחת איכות ההדפסה ועמידותה. בעזרת חברתנו כל הדפסה למיתוג העסק, בין אם הדפסה על כוס בירה, הדפסה על כוסות צ'ייסר או על כל כוס אחרת, תעניק את הפרסום הטוב ביותר לעסק, מוצריו ושירותיו.

 

שירותי הדפסה ומיתוג ברמה גובהה ביותר

 

על ידי הזמנת הדפסה על כוסות בירה, על כוסות שוטים או אחרות תוכלו להיות בטוחים שתזכו במוצר ובשירות הטובים ביותר שאפשר לבקש. לחברתנו יש ניסיון רב בתחום ההדפסות על גבי זכוכית, הניכר בציוד מתקדם ובאנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמספקים שירותים אישיים לכל לקוח תוך הקפדה על איכות העבודות ועמידה בלוחות הזמנים.

 

הדפסה על כוסות בתל אביב, מבוצעת בחברתנו באמצעות טכניקות הדפסה איכותיות מתקדמות של דפוס משי והדפסות דיגיטאליות:

  1. דפוס משי – מכונה גם דפוס רשת ומבוסס למעשה על טכניקת הדפסה עתיקת יומין שהאמצעים המודרניים אפשרו להעלות באופן משמעותי את דיוקה ומהירות הפקתה. עם טכניקה זו מתקבלות הדפסות שהינן עמידות, בעלות רזולוציה גבוהה, עם שכבות צבע משמעותיות ובעלות מרקם וגוון מרשימים.
  2. דפוס דיגיטאלי – אנו מדפיסים תמונות על כוסות גם בטכניקת דפוס דיגיטאלית בשיטת פרוצס מבוססת צבעים קרמים העמידים בטמפרטורות גבוהות.
  3. הטמעת התמונה במוצר – בשתי הטכניקות המשמשות אותנו להדפסות על מוצר, נעשה על גבי מדבקת מיוחדות עם צבעים קרמים המיושמים על המוצר ועוברים  שריפה בחום גבוה שבין 600-930 מעלות ובכך נטמעת ההדפסה במוצר ומעניקים לה איכות גבוהה ועמידות במדיחי כלים , שטיפה חומרי ניקוי ועוד.

לצפייה במוצר מהמגוון שלנו לחצו כאן