אריחים שחור לבן

עיצוב עכשווי עם אריחים שחור לבן

 

רוצים להחליף את אריחי המטבח, חדר האמבטיה והשירותים, המבואה, הסלון או חללים נוספים בבית? עם חברת גרין גלאס תזכו באריחים איכותיים בשלל עיצובים עכשוויים, המתאימים לכל סגנון קיים ומבוקש ולכל העדפה אישית. האריחים מוצעים בקשת רחבה של הדפסות בכל גוון, מידה וצורה לרבות אריחים שחור לבן, אריחים שחורים, צבעוניים, מעוטרים ועוד.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

 

על הטרנד של אריחים שחור לבן

 

אריחי שחור לבן עושים שימוש בשני צבעים שהם גם בסיסיים ביותר וגם מנוגדים זה לזה, ובכך מאפשרים להפוך משטח חיפוי או ריצוף מבנאלי לדרמטי ומרשים. כמו כן ריצוף זה המוביל במגמות עיצוב הבית יכניס עניין לכל  חלל וחדר, בין אם מדובר באריחים בגוון אחיד, גוון מבריק או מט, או אריחים מאוירים בשחור לבן. בנוסף על כך, בהיותם למעשה גוונים ניטראליים, ניתן לשלבם עם כל גוון מבוקש נוסף, בין אם גווני אפור, נגיעות של אדום, ירוק ועוד. אריחי שחור לבן משתלבים עם שלל סגנונות עיצוב כמו מודרני, רטרו, קלאסי, כפרי ואחר.

 

גווני אריחים מבוקשים נוספים

 

לצד אריחי שחור לבן עולה הביקוש בשוק עבור אריחים שחורים המתאימים לסגנון עיצוב מודרני ומעניקים למרחב אווירה מכובדת ואלגנטית. באותו קו עיצוב עכשווי ניתן גם למצוא בשוק  אריחים בשלל גווני אפור, המעניקים למרחב עומק ועניין ומתאימים במיוחד לסגנון עיצוב אורבאני.

לצפייה במוצר מהמגוון שלנו לחצו כאן