כוסות בירה ממותגות

להתקדם אל כוסות ממותגות לעסק

 

כידוע, על מנת שעסק יחדור לתודעת הציבור הוא נדרש לפרסם ולמתג את עצמו במגוון אמצעים. אחד האמצעים הזמינים ביותר הוא הזמנת כוסות ממותגות המוצעות על ידי חברת גרין גלאס באיכות הדפסה גבוהה במיוחד. הכוסות מסופקות על ידי מערך שירות מקצועי, אמין וזמין המעניק לול לקוח כוס ממותגת עם הדפסה איכותית ועמידה המתאימה במדויק לצרכי העסק.

דברו איתנו

03-5560005phone
במיילpencil

כוסות מודפסות שממתגות עסקים

 

בעזרת שירותי חברתנו תוכלו למתג כוסות מסוגים שונים, בין אם מדובר בכוסות בירה ממותגות למכירה, כוסות צ'ייסר ממותגות, כוסות קפה ממותגות או בכול סוג אחר של כוס. עמנו תזכו למענה שלם ואיכותי המותאם לצרכיכם כאשר את ההדפסה על גבי כוסות אנו מבצעים בהליכי דפוס משי והדפסות דיגיטאליות. לאחר הפקת מדבקת דאקל ההדפסות מעוברות לכוסות בעזרת מים ומוכנסות לשריפה בתנור בחום גבוה של שש מאות עד שמונה מאות מעלות. טכניקה זו מעניקה הדפסה טובה, איכותית ועמידה הנטמעת בתוך הכוס.

 

אמצעי זמין ויעיל למיתוג העסק

 

שירותי הדפסה על כוסות שחברתנו מספקת מהווים אמצעי יעיל וזמין למיתוג העסק, בין אם מדובר בכוסות בירה ממותגות, כוסות קפה, שוטים, צ'ייסרים או אחרים. על גבי הכוסות ניתן להדפיס כל דימוי מבוקש לרבות לוגו העסק, והן יכולות לשמש למטרות שונות. בין היתר, כוסות ממותגות מעולות לבתי עסק בענף המזון שמגישים משקאות, כמו בתי קפה, מסעדות, מלונות, חברות קייטרינג, יקבים ומבשלות בירה. בנוסף, הן מהוות אמצעי נפלא לפרסום בית העסק על ידי הענקתן כמתנות ללקוחות ועובדי החברה.

לצפייה בכוס בירה ממותגת לחצו כאן